Политика за потвърждаване на самоличност
За да спазваме нашите законови и регулаторни задължения, ние сме длъжни да потвърдим Вашата самоличност и да се уверим, че сте на възраст над 18 години.
В съответствие със съществуващите регламенти (условия и процедура за установяване на самоличността и регистрация на участниците и съхраняване на информация за организираните хазартни игри от разстояние на територията на Република България), по време на регистрация от Вас ще се изисква да въведете следните лични данни:
- собствено име и фамилия;
- дата на раждане;
- тип и номер на документ за самоличност;
- единен граждански номер (ЕГН)
- гражданство.
Ще поискаме от Вас да ни представите документи, които потвърждават Вашата самоличност, възраст и адрес, като имаме право временно да преустановим Вашия акаунт, докато съответните данни не бъдат представени и потвърдени. Ваши документи също така може да бъдат поискани включително, но не само поради следните причини:
- За изпълнение на регулаторни изисквания;
- В момента на Вашата първа заявка за теглене и/или във всеки друг момент от Вашите дейности;
- За целите на предотвратяване изпирането на пари и спазване на разпоредбите срещу изпирането на пари.
Допустимите документи за самоличност включват, но не се ограничават до следните:
- валидна лична карта, шофьорска книжка, карта за социално осигуряване и паспорт или подобен официален документ с фотографско удостоверение за Вашата самоличност;
- сметка за комунални услуги (напр. газ, вода, телефон и др.) с Вашето име и Вашия адрес, който е регистриран при нас, издадена в рамките на последните 3 месеца;
- банково извлечение за използваната банкова сметка и/или картови извлечения за използваните карти (издадени в рамките на последните 3 месеца), или предни и задни копия на кредитните карти (като оставите видими ЕДИНСТВЕНО първите 6 и последните 4 цифри в предната страна на картата и закриете изцяло CVV номера в задната страна на картата), от които са извършени депозити, и/или разпечатки на екрана с формуляра за лични данни на използваните електронни портфейли.
Ако все още не можем да потвърдим Вашите данни на базата на представените документи, ще поискаме от Вас допълнителна информация и/или различни документи (включително нотариално заверени документи), докато не потвърдим успешно Вашата самоличност. Ако въпреки това не успеем да завършим процеса за потвърждаване на самоличността, може да прекратим Вашия акаунт.
Поради нашите регулаторни и правни задължения може също така да поискаме от Вас да ни представите източника на средствата, които депозирате при нас, и/или доказателства за Вашия източник на пари.
Клиентът има отговорността да поддържа акаунта актуален. За да се уверим, че информацията, с която разполагаме за Вас, винаги е точна, ние може периодично да извършваме нашите проверки за потвърждаване на самоличността. Всички Ваши данни ще се обработват в съответствие с нашата
Политика за поверителност. Уверяваме Ви, че поверителността на клиентите е наш приоритет!
Политика за потвърждаване на самоличността Последна актуализация: 10 ноември 2021 г., 14h00 часа